Thursday, February 17, 2011

Mula-mula belajar hidup...!!!!

Best gak bila aku imbas kenangan yang tertulis dalam pic ini....rezki aku buka gerai makan kat selangor xmenjadi, lalu aku bawa diri di Johor,aku datang ke johor tanpa kenal siapa2.Duduk di hotel berhari sebab membawa lara di hati.Sakit hati sebab di tikam oleh kawan baik sendiri dan kebodohan ku juga.Rm60k aku leburkan begitu saja pada projek restoran dan cafe dengan beri kepercayaan pada kawan.
Akhirnya aku ditipu mentah2 dan d buang macam sampah busuk setelah semua duit aku d kebas dan aku tiada hak untuk melawan kerana dari segi undang2 aku mmg tak dapat membuat tuntutan....Tapi rupa2nya rezki ku ada di johor dan di sana akhirnya aku dapat menjawat jawatan yang agak tinggi dalam sektor swasta walaupun baru setahun bekerja dan dalam usia yang sangat muda......
tapi betullah langit takkan selalu cerah dan lautan takkan pernah sepi dari gelora....!!!

No comments:

Post a Comment