Thursday, February 17, 2011

Sebuah Harapan berbunga Lara..


Biarlah ku tebus segala lara dan duka hari ini dengan harapan dan semangat yang masih berbaki walau cuma sedikit saja.Setelah ku lalui segala onak dan duri hidup yang sakit dan penuh derita, pasti selepas ini aku mampu menguntumkan sebuah senyuman walau acap kali tangisan masih bersyair di jiwa.Apakan daya sebuah hati telah tertanam selumbar lara dan imbasan memo ri pula seperti skrin layar yang selalu ulang tayang.Namun pada tiap kali aku akan jadi lemah dan tiada berdaya aku pasrah dan merintih mohon pada Allah swt untuk berikan aku secubit penawar dan obat.
Bagaimana mungkin aku jadi aku jika segala kekusutan dan derita jiwa ini aku jadikan beban yang tidak terurai.Kerana apa bencana pun yang tiba melanda pasti ianya akan surut jua.Aku ya kin juga nanti sinar bahagia ada untuk ku, lebih dari itu aku mahu dan aku ingin Allah swt mudah kan jalan hidup ku ini.....

No comments:

Post a Comment