Friday, November 30, 2012

BIL,BIL,bil tu aje bila smpi ujung bulan..

    Bila dah masuk ujung bulan semua hal diatas akan jadikan rutian harian kita  serebut.Satu demi satu kena settlekan,kadang-kadang tak cukup hari di buatnya.Tapi itu bukan permasalahan utamanya,kerana ianya cuma perlu kn sedikit ruang dan kelapangan untuk selesaikan semua.Walaubagaimana pun bagi diri ku ada sedikit herok' kata org perak!!! kacau kata budak2 urban sebab keadaan fiziklal ku yang tidak sempurna. pergerakkan dan kebolehalihan ku yang agak terbatas kadang-kadang menghadkan aku bergerakkan melunaskan semua tuntutan  meyelasaikan bil,bil yang bertunggak........
    so dalam masa 2 minggu nie akau akan gagahkn diri untuk settlekan semua bil.2yang tertunggak..nak atau xnak tak ada org lain yang mampu lakukan melainkan aku sendiri jua..walau pun aku tengah berdepan dengan kekangan dari pihak bank yang masih buat sekatan akaun ku kerana di percayai org yang membuat cubaan mencuri duit dalam akaun ku akan coba melakukannya sekali lagi, dan pihak bank percaya mereka akan menangkap suspek tersebut dalam waktu yang terdekat dengan bantuan pihak polis.Dengan cara berdikit-dikit aku akan bayar semua bil2 yang perlu aku bayar.....
sekian.....
buat kata semangat untuk diri sendiri..

     


No comments:

Post a Comment