Thursday, November 29, 2012

Merindui sesorg Tuhan temukn ssorg w/lau cuma seketika

Ermmm nie dia insan yang sgt aku syg,nama dia hayad,panggilan mesranya adalah angah.Tau x why aku sgt sygkn dia.bukan sbb2 yang songsang dan sebaliknya,tetapi dia adalah anak angkat yang aku jaga berpuluh tahun lamanya.dari umur 12thn sampi dah bujang dan besar panjang aku abiskn umur ku bersama angah....
banyak memory pahit manis kami telah kongsi bersama,budi baiknya juga tetap akan ku kenang,walau pun ada juga nakalnya yang kadang2 sangat melukakan hati seorang abang/abah.Tapi akhirnya Angah dah bawa haluan sendiri.dan aku redha dgn ketentuan Allah.mungkin itu terbaik untuk dia....
Nie pula Zul,budak kelantan yang sempat aku jaga selama 3 bulan aje,aku terpaksa reda sbb alasan undang2.Namun aku juga bersyukur kerana ahli fmly dia berjaya meyakinkn dia untuk menyambung semula pelajaran.
nie pula Arip,budak part time keja kat cafe aku......keserasian kami mmg cepat tercipta,sejak aku kehilangan 2 org budakj di atas tu,aku mmg kurang rapat dengan mana2 budak.Aku jadi terlalu pasif dan dingin dalam persahabatan.Namun Arip mmg boleh buat aku lupa semua itu kerana dia kdg2 mengingatkan aku pada Angah.Kadang2 aku sedang berbual2 dan berkomunikasi dengan Angah..kerinduan ku pada Angah terlerai bila Arip masuk keja.Ntah nape jadi cam tu,yang pasti Arip mengingakt aku pada Hayad aka Angah..

No comments:

Post a Comment