Saturday, March 12, 2011

1st time ke pusat rawataan MUKA..


Tengah berlegar2 tanpa arah tujuan di CURVE petang hari jumaat yang lepas,aku ternampak satu iklan yang menjadikan wajah lelaki sebagaia modal dan dengan harga yang ku kira sangat berpatut an.Aku memberanikan diri untuk bertenya pada reception yang bertugas di kaunter depan.So she said:these wellness centre newly open and the service including of mens'.Furthermore she explain the promotion rate and suggesting to have try the product the they offer for mens'.
I know that im not into too excited about this but, deeply in my hearted saying that why don't i give a try to pamper myself at-last.I have been working non stop and with long period of hours and i need to boost up my spirit,thus i have to start with from my look.I m going to be forty next year so,i should be more courses of my outside look.for this part let the expert do their job and im going to experience the circle that people called 'beautiful.
jadi aaku pun merelakn diri ku untuk segera memasuki ruangan SPA atau pusat rawatan kecantikan dengan diringi oleh staf yang sangat menyanangkan .lalu aku di perkenalkaan dengan seorang wanita yaang akau kira dalam lingkungan umur 25 tahun.Ketika kami berbual aku di berikan satu borang kaji selidik berkaitaan dengan sejarah rutin penjagaan kecantikan dan diri kita.Juga produk2 yang pernah kita gunakan.Aku senang aje nak jawab,
"Sebagai lelaki bab2 menjaga kecantikan kulit nie bukan rutin sangat pun"
tapi pakar tersebut memberikan penjelasaan yang zaman dah pun berubah menjaga kecantikan muka dan penampilan lelaki bukan untuk cantik, tetapi sebagai mengisi kehendak semasa yang pentingkan kebersihan.jadi aku dapat satu ilmu baru:iaitu muka yang terurus dan di jaga, rupa2 nya adalah sebahagiaan dari kebersihan....

No comments:

Post a Comment