Saturday, March 19, 2011

Masak untuk Famly skali skala best juga.

Rasalah hasil kerja tangan aku kali ini,jangan segan-segan tau,taulah aku nir bukannya ada lulusan tinggi dalam masak memasak.Tapi bab masak memasak tu paslah juga.Orang kata kalau masak bodo' ok lah

Nak kata buat sambal nasi lemak memang boleh sampai gred A, menu lain pun ok juga tapi sebab dah lama tak kedapur skill tu memang dah makin tumpul lah pulak.

Cuma dua tiga hari nie aku rajinlah pulak nak masak:rajinlah pulak aku ke dapur.heheheheeheh......ntah arr sebabnya tapi mungkin kerana lately tiap kali aku makan kat luar adaaa aje yang tak kena.So, apa lagi bila ada peluang aku pun terus melaram kata dapur untuk memuaskan nafsu makan ku.....
Bab makan sambal nasi lemak dan nasi ayam memang aku hot jika tak sodap dan tak sampai standard.Tapi tiap kali aku gi mana2 gerai makan atau pun tapau nasikah,memang bab sambal lah yang aku tak puas hati......

No comments:

Post a Comment