Thursday, March 17, 2011

Ayik2 guna cemin mata...xdekah yg x guna cemin mata.












ntah napa dah jadi favourite aku on pic dgn cemin mata hitam,jika di kira its look lebih stylish xjuga mamac sama aje.Tapi on my personal opinion aku suka pakai cemin mata sebab ada kes tertentu: antaranya ialah 1) aku berdepan denga masalah silau yang teruk, jadi jika dengan naked eyes on direct sun,mata aku rasa sakit dan ianya juga menjadikan penglihatan ku tidak elok.2)aku juga ada rabun...tapi tahap biasa aje....w/lau bagaimana pun ceminb mata tetap membantu penglihatan ku tidak bertambah teruk...3) dengan cemin mata hitam terutamanya aku bertambah yakin dengan penampilan diri.sebab apa?aku tak bertentaang mata terus dengan orang sekitar yang memandang aku.Aku kerap perasaan orang selalu memerhatikan dan merenung ku tiap kali berselisih.dan ini membuatkan aku jadi keluh dan kaku...so dengn cemin mata aku rasa safe and dapat control macho..yoyoyo..!!!!
some reason ttah i knew ,i feel so easy and comfortable dengan pakai cemin mata,juga ia dapat elakkan aku dari bertukar warna kulit muka jika betentang mata dengan orang.sebab kulit aku memenag cepat jadi merah bila orang renung....Hahahahah...itu aje lah celoteh aku pasal cemin mata...

No comments:

Post a Comment