Saturday, March 12, 2011

part 2 SAKA BUAYA

Antara sikap dan perangai yang aku mulai sedari ialah kegemaran ku bermain air dan selalu mandi Dengan mandi atau membasahkan badan sahaja dapat memulihkan tenaga ku atau menghilang kelesuan diri.Selain dari kuat minum aku juga rasa sesuatu yang unik jika berada berdekatan dengan kawasan yang berair. Rasa seperti tenang, damai dan bersemangat dan perasaan itu selalu membuak jika aku terlalu lama berada di kawasan panas dan terik.Tapi semua keadaan itu dapat aku seimbangkan dengan selalu membebankan diri ku dengan tuntutan kerja yang berlambak2.
Cuma aku tak dapat mengelak dari kerap menghadapi kering kulit,gusi berdarah,bibir pecah,hidung berdarah bila kurang mandi atau minum air...

2 comments:

  1. ha.... dh tau cmtu, jgn lh kja kuat sangat cik abg oi... amek rasa rehat... bnykkn minum air... he3, take care...

    ReplyDelete
  2. thanks bro.
    abg trpaksa kerja utk waktu ini saja,sbb bila dah tiba saatnya abg lepaskn jawatan ini,dan abg keja utk abg....

    ReplyDelete