Tuesday, March 22, 2011

Pic Dulu2.....

Salam korg semua....dulu affa penah postkan pic nie jk korg semua follow redupans affa nie...
Time tu affa sedang dalam delima dan jiwa kacau sket,maklum ajelah baru kuar dari wad setelah 3 bulan terlantar dan terbaring keras dalam wad.Bukan itu saja bahkan segunung masalah family pun datang menghimpit affa.jadi affa pun gunakan,medium blogger ini untuk luahkan segala lara dan derita affa.Sebab salah seorang dari pakar therapy yang affa refer selalu cakap dengan affa,jika kamu dalam situasi tertekan dan jiwa tak tentaram. tulislah perasaan kamu itu.

Lalu teringatkan mereka berdua nie,Angah dan jojan.Dulu jojan hilang tanpa berita langsung dan affa merinduinya sebab dia duk dengan affa setahun.Temankan affa yang baru dapat kerja dan berpindah ke rumah baru.

manakala angah pula tiba-tiba pula buat hal dan membuatkan affa tiada siapa temankan.Di saat affa perlukan seseorang untuk memulakan hidup sebagai OKU,dia angah tempat affa bergantung tapi entah dia tiba-tiba pergi juga.
Kini angah dah balik semula pada ku,kasih sayang seorang abag pada adiknya memang tiada tolok bandingnya.Kerana kasih sayang itulah hati ini berbunga balik bila angah balik dan bersama dengan affa ......

No comments:

Post a Comment