Tuesday, August 31, 2010

Bila hati berkata-kata

Saat kau muncul d dpn ku,terpegun aku, sungguh sempurna kejadian mu.Tpi hati kecil ku sangsi bisakah aku memiliki mu.krna aku cuma bukan sape2.aku bukan yang sempurna.satu rasa cinta yg ku ada bisakah mengharum lg,kala badai sdg melambung menguji setia kasih kita.jika aku tak mampu ke situ bersama mu.biarlah ku simpan rasa ini smpi mati.

9 hours ago · · ·
    • Affa Firdausi jgnlah ade rasa dendam antara kita lagi, cukuplah bukan takdir kita bersama,kekurangan ku cuma nnt jd penghalang mu,pintu dan jendela telah terbuka,terbanglah, lepaslah jgn kau peduli aku. semoga dunia mu akan lebih bercahaya bersama impian mu untuk kesana.namun jika kau terluka lagi dan mereka mengabaikan mu.disini di hati ku masih ada ruang untuk mu dan pulanglah ke pelukkan ku kembali, kita akan kesana semula walau bukan sebagai
      sape2...



No comments:

Post a Comment