Monday, August 23, 2010

Pening Kepala Kalau Begini...

Benda aku nk ceta hari ini ialah pasal aku pening kepala sebab esok aku kena pergi ke hospital sg.buloh untuk tamujanji dengan pakar-pakar yang membuat keputusan tentang tahap kesihatan dan sembuhnya aku.Tiba-tiba pula dapat panggilan arafat mungkin tak dapat hantar aku ke hospital sebab sibuk.jadi aku pun mula menduga2 plan aku yang seterusnya...
Naik bas boleh juga turun kat komuter sg.buloh atau minta bantuan dengan kawan-kawan mualaf lain hantar kehospital.Semua dalam plan lagi w/lau bagaimana pun aku tak boleh tertunggu sesuatu yang tidak menjadi hak aku.Sebab arafat bukan driver aku seorang dia itu driver pejabat dan pegawai mais,jadi dah aku putuskan arafat bukan pilihan.....
Lagi pun dah banyak kali dah kena arafat datang lewat atau pun terlup atau pun bercuti pada hari aku sepatutnya ada tamujanji ke hospital.Dah lah nurse tu marah kat aku, terpaksa pula bagi sejuta alasan pada pakar-pakar yang tertunggu-tunggu pada aku yang tidak kunjung tiba. Kesiankan pakar-pakar tu tertunggu-tunggu berjam-jam tapi aku dah hospital dah nk tutup baru muncul jadi meka buat keja pun tak dapat fokus...
Tapi besok aku mesti walau apa cara pun sampai ke hospital awal ke hospital...

No comments:

Post a Comment