Friday, July 30, 2010

3 Bujang Tayang Body

Depan sekali tu namanya hayad atau panggilnan mesranya angah,tu yang ade tualaa kat bahu tu johari tapi lebih mesra dgn jojan aje,yang ade tuala hitam tu tak lain tak bukan akulahhh....
Aku sebagai abang sulong mereka,angah aku dah bela dari umur 13 tahun lagi.Dah ku anggap anak aku dah,semua perkara aku lebihkan angah dari ku.
Jojan pula mula duk dengan aku tahun 2008,bermula dari laman sosial kami jadi rapat sebab aku rasa terpanggil untuk membantunya.pada waktu itu jojan ada masalah tempat tinggal untuk
tahun akhirnya di sebuah pusat pengajian awam tempatan.Kerana aku pun jaraang duk rumah sebab tuntutan kerja aku bagilah jojan jaga rumah aku.
Kini mereka dah ada kerjaya masing-masing ape yang terdaya aku bantu telah pun aku buat. jika mereka masih ingat susah payah ku dalam membantu mereka terima kasih.jika terlupa harap-harap mereka tetap berjaya dalam hidup mereka.

1 comment:

  1. Berbakti untuk membantu dan bukan minta untuk di balas..sekadar ingatan tulus ikhlas dari adik2 ku

    ReplyDelete