Tuesday, July 13, 2010

Masuk Wad Hospital Lagi..

Salam untuk semua yang suka mengikuti blogg aku nie...
Akri nie aku nk cite pasal pengalaman aku duk Wad Hospital.Pengalaman ini begitu berharga bg ku kerana bukan semua orang berpeluang untuk menikmati menu hospital yang sesedap rasa,nurse2 yang riuh dan garang,pelatih2 yang ntah2 aje cara meka..
Aku daftar di klinik pakar seawal jam 9.30pg tadi pukul 11:40 baru dpt jumpa doktor.bila jumpa doktor cakap ish2 dah teruk dah lutut awak nie..aku pun cerita dari A smpai Z hal bengkak dan sakit aku....pas tu doktor tu pun cakap masuk wad,,ermmm terkedu aku jadinya.
Aku masuk wad dalam jam 2.40 ptg.bila urusan semua dah siap.uhh!! masuk wad yang dulu aku masuk.
Dalam jam 4.00ptg sorang doktor pelatih datang untuk mengambil sample darah dan memasukkn
jarum.tapi alangkah sedihnya sebab doktor pelatih terpaksa membuat 8 kali suntikan baru dapat memasukkn jarum dan mengambil sampel darah ku...

No comments:

Post a Comment